Klacht POSTNL: pakket teruggestuurd naar China

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 146304
Gebruiker
flyingdocter
Datum
4 reacties

Details

De klacht

in oktober meerdere (4) producten besteld in China .
begin november 3 pakketten afgehaald bij afhaalpunt in Roermond : boekhandel Plantage Neerstraat 31 nadat ik een kaart had ontvangen van Post nl .
Het laatste pakket liet op zich wachten ; contact met de verzender :pakket is onderweg .
Track en Trace werkte tot uitvoer uit China.
onlangs weer de track en Trace code ingevoerd bij Post.nl :
tot mijn grote verbazing lees ik daar: pakket op 12 nov 2015 aangekomen bij Post.nl locatie . HIERVAN GEEN BERICHT ONTVANGEN ...........
Nog vreemder is het feit dat ZONDER enig bericht dit pakket op 4-12-2015 is teruggestuurd naar verzender .

De oplossing

vergoeding van extra verzendkosten van wrs . meer dan $100

meerdere keren bericht sturen wanneer pakket bv na 1 week niet is afgehaald

waarom geen bezorging thuis zoals alle pakketten ??referentie RJ622463899CN

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Lardenoije,

    Ik vind het zeer spijtig te horen dat u voor uw laatste zending uit China geen afhaalbericht heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak.

    Uw zending is op 4 december retour gestuurd vanaf het postpunt en op 11 december retour aangekomen in China. Omdat u geen afhaalbericht heeft ontvangen heb ik direct een klacht voor u genoteerd zodat we herhaling kunnen voorkomen.

    Omdat uw zending retour is aangekomen in China wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan uw zending opnieuw versturen.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    flyingdocter
    Datum
    de afzender in China schrijft dat hij nooit een retourzending heeft ontvangen......
    als ik nu kijk naar track en Trace zie ik dat het pakket (al 3 dagen ) onderweg in naar de afzender : Walbreukergraaf 25 dus naar mij .....
    blijft allemaal super verwarrend....
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Lardenoije,

    De verwarring kan ik me voorstellen. De afzender is wel de partij die nu het beste verder kan helpen. Hij zal de zending inmiddels weer in bezit moeten hebben, anders kan er een navraag worden gestart.

    Nogmaals excuses voor deze gang van zaken.

    Met vriendelijke groet,
    An
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    flyingdocter
    Datum
    ondanks verzoek om schadeloosstelling van het zoekgeraakte pakket dat ten onrechte is teruggestuurd (WAARDE 38 EURO )
    alleen maar de reactie van POSTNL ; sorry
    daar is mijn schade niet mee opgelost !!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
flyingdocter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen