Klacht POSTNL: Pakket terughalen sorteer centrum USPS

Fireblade929!

Pakket is tijdens vakantie niet aangenomen en nu blijkbaar in het sorteer centrum in Nieuwengein. Codes zijn bekend maar niets meer aan te doen .

Is toch vreemd dat het pakket een half uur hiervandaan ligt en nu weer de hele wereld over moet voordat het op plaats van bestemming is.
EA323704108HK
EA323704099HK

Dit moet zeker in de vakantie periode toch vaker voorkomen?

Telefonisch en dat het pakket desnoods zelf opgehaald kan worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestellingen door vakantie bent misgelopen. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ook ontvangt u per post een afhaalbericht als het pakket naar PostNL punt is gegaan. Het pakket is niet langer dan 7 dagen beschikbaar. Als het pakket niet binnen deze termijn wordt afgehaald, dan gaat het retour naar de afzender. Ik heb niet de mogelijkheid om dit ongedaan te maken. Hopelijk kunnen de afzenders het spoedig opnieuw versturen, zodra de pakketten daar weer terug zijn. Dit kan meerdere weken duren.

Fireblade929!
Vreemd dat er bij verzending allerlei mogelijkheden van track and trace zijn, en wanneer pakket retour gezonden wordt en geen enkele mogelijkheid is dit pakket te onderscheppen. Vraag mij af hoe dit bedrijfsmatig gaat bij bedrijven die bv. 3 wk bouwvak hebben? Er moet iemand kunnen zijn die het magazijn in loopt om het te onderscheppen en niet vertrouwd op een computersysteem! Ben dan ook niet tevreden over de geboden afhandeling.