Opgelost door POSTNL: Pakket tot tweemaal toe niet bezorgd in Duitsland.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 460359
Gebruiker
7814
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tweemaal een pakket verstuurd naar een adres in München. Tweemaal pakket weer terugontvangen, terwijl de ontvanger niemand gezien heeft van Hermes, ook geen briefje ontvangen dat er een pakket voor hem was. Volgens de track- en trace zou het pakket meerdere keren geweigerd zijn. Ontvanger ontkent dit. Heb nu wel 2 x 13 = 26 euro voor niks uitgegeven.

De oplossing

Ik wil mijn geld (E. 26,00) terug.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket al twee maal retour heeft ontvangen en niet is aangekomen bij de geadresseerde in Duitsland. Ik kan voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Staat er op de verpakking van dit pakket zelf geen reden van retour?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Voordat ik u 2 navraagformulieren stuur per e-mail, heb ik nog extra aanvullende informatie nodig.

    - Heeft u wellicht een foto van deze retoursticker?
    - Heeft u de verzendbewijzen nog?

    Deze verzendbewijzen hebben we nodig bij een eventuele vergoeding van verzendkosten.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Ik heb u zojuist per e-mail voor iedere zending een formulier gestuurd voor een onderzoek. Indien u dit formulier invult en terugstuurt zullen we het onderzoek opstarten om uit te zoeken wat er met de zending is gebeurd. Ook wordt dan uw verzoek voor een vergoeding in behandeling genomen. Vervolgens zal onze onderzoeksafdeling binnen 18 werkdagen contact met u opnemen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
7814
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van porto.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen