Opgelost door POSTNL: Pakket tracken zonder postcode

# 192545
B

Ik heb een retourzending (pakket), in Nederland, met een retourlabel van het bedrijf, naar PostNL gebracht, maar op het bewijsje dat ik heb ontvangen van PostNL staat alleen maar de barcode, geen postcode, geen adres, verder helemaal niets. Hoe kan ik dit pakket tracken als ik geen postcode heb????

Oplossing hoe ik een pakket kan tracken zonder postcode

Geachte heer Scholte,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de pakketten, die u retour stuurde naar Tommy Hilfinger, niet kunt volgen met Track&Trace omdat u geen postcode heeft. U vraagt zich af of de pakketten al zijn afgeleverd.

Allereerst mijn excuses voor de onduidelijkheid. Het is inderdaad niet fijn dat u de pakketten niet kunt volgen. Echter, zodra PostNL de pakketten van u overneemt zijn zij de verantwoordelijkheid van PostNL en Hilfinger. U hoeft alleen het briefje te bewaren met de 3S-codes. Dat is uw bewijs van retourneren.

Natuurlijk laat ik u niet in het ongewisse. Ik kan u met zekerheid zeggen dat de pakketten zijn afgeleverd. U kunt dit zelf ook controleren door de 3S-codes in te voeren op postnl.nl. De bijbehorende poostcode is 7550WB.

Ik hoop u hiermee te hebben gerustgesteld.

Jouke

Klantenservice PostNL
    B
    Bedankt voor de postcode, die had ik niet. Maar voor de volgende keer, is er een manier om een pakket te tracen zonder dat je de postcode hebt? Bedankt en groetjes