Opgelost door POSTNL: Pakket tracken zonder postcode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 192545
Gebruiker
B
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een retourzending (pakket), in Nederland, met een retourlabel van het bedrijf, naar PostNL gebracht, maar op het bewijsje dat ik heb ontvangen van PostNL staat alleen maar de barcode, geen postcode, geen adres, verder helemaal niets. Hoe kan ik dit pakket tracken als ik geen postcode heb????

De oplossing

Oplossing hoe ik een pakket kan tracken zonder postcode

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Scholte,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de pakketten, die u retour stuurde naar Tommy Hilfinger, niet kunt volgen met Track&Trace omdat u geen postcode heeft. U vraagt zich af of de pakketten al zijn afgeleverd.

    Allereerst mijn excuses voor de onduidelijkheid. Het is inderdaad niet fijn dat u de pakketten niet kunt volgen. Echter, zodra PostNL de pakketten van u overneemt zijn zij de verantwoordelijkheid van PostNL en Hilfinger. U hoeft alleen het briefje te bewaren met de 3S-codes. Dat is uw bewijs van retourneren.

    Natuurlijk laat ik u niet in het ongewisse. Ik kan u met zekerheid zeggen dat de pakketten zijn afgeleverd. U kunt dit zelf ook controleren door de 3S-codes in te voeren op postnl.nl. De bijbehorende poostcode is 7550WB.

    Ik hoop u hiermee te hebben gerustgesteld.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jouke

    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    B
    Datum
    Bedankt voor de postcode, die had ik niet. Maar voor de volgende keer, is er een manier om een pakket te tracen zonder dat je de postcode hebt? Bedankt en groetjes

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen