Klacht POSTNL: Pakket uit Amerika niet te traceren

Klachtnummer
# 438187
Gebruiker
mallepietje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket uit Amerika is een maand van verzending niet aangekomen. Het is niet te traceren met het tracknummer ik ontvangen heb van de verzender.

De oplossing

Ik zou graag willen weten waar het pakket zich bevindt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van een door u verwacht pakket uit de Verenigde Staten. U wilt graag weten waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Tot mijn spijt heb ik uw zending niet binnen onze systemen kunnen traceren. Doorgaans betekent dit dat uw pakket nog niet bij ons aanwezig is. Zodra u het pakket op https://www.internationalparceltracking.com/ kunt vinden is uw pakket bij ons aangemeld. Mocht dit te lang duren dan kunt u de afzender vragen een onderzoek in te stellen via de verzendende postorganisatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen