Klacht POSTNL: Pakket uit Amerika niet te traceren

mallepietje

Pakket uit Amerika is een maand van verzending niet aangekomen. Het is niet te traceren met het tracknummer ik ontvangen heb van de verzender.

Ik zou graag willen weten waar het pakket zich bevindt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van een door u verwacht pakket uit de Verenigde Staten. U wilt graag weten waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt heb ik uw zending niet binnen onze systemen kunnen traceren. Doorgaans betekent dit dat uw pakket nog niet bij ons aanwezig is. Zodra u het pakket op https://www.internationalparceltracking.com/ kunt vinden is uw pakket bij ons aangemeld. Mocht dit te lang duren dan kunt u de afzender vragen een onderzoek in te stellen via de verzendende postorganisatie.