Opgelost door POSTNL: Pakket uit ander EU land vast bij de douane.

Besteller#NL

Er staat een pakket voor mij vanuit Litouwen vast bij de douane in Amsterdam sinds 3 april. Litouwen hoort bij de EU. Waarom staat het pakket vast? Postnl kan nog niks doen omdat de track & trace code nog niet omgezet is naar een Nederlands nummer.

Het pakket naar mij verzenden.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is inderdaad erg vreemd dat deze zending bij de douane ligt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw mailadres;
    - de tracking code van het betreffende pakket.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb de Track & Trace code voor u nagekeken, en ik zie dat het pakket inmiddels in onze sortering zit. Hierdoor verwacht ik dat het pakket binnen enkele dagen wordt aangeboden. U kunt de status, samen met de Internationale Track & Trace code volgen via: www.internationalparceltracking.com

Besteller#NL
Pakket ontvangen 😄