Opgelost door POSTNL: Pakket uit ander EU land vast bij de douane.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 361681
Gebruiker
Besteller#NL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er staat een pakket voor mij vanuit Litouwen vast bij de douane in Amsterdam sinds 3 april. Litouwen hoort bij de EU. Waarom staat het pakket vast? Postnl kan nog niks doen omdat de track & trace code nog niet omgezet is naar een Nederlands nummer.

De oplossing

Het pakket naar mij verzenden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is inderdaad erg vreemd dat deze zending bij de douane ligt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw mailadres;
    - de tracking code van het betreffende pakket.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Ik heb de Track & Trace code voor u nagekeken, en ik zie dat het pakket inmiddels in onze sortering zit. Hierdoor verwacht ik dat het pakket binnen enkele dagen wordt aangeboden. U kunt de status, samen met de Internationale Track & Trace code volgen via: www.internationalparceltracking.com

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Besteller#NL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket ontvangen 😄
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen