Klacht POSTNL: Pakket uit buitenland ligt al 5 weken bij de inklaring.
Details
Klacht
Pakket uit buitenland ligt al 5 weken bij de inklaring.Op 22-08-17 krijgen we een brief van post nl inklaring. Gevraagd wordt om een paar vragen in te vullen en deze per omegaande terug te sturen. Wij hebben deze de 23e gemaild en een bevestiging ontvangen.
Sindsdien niets gehoord en in tussen heb ik al 5x post.nl afdeling inklaring gebeld. De betreffende medewerkers geven steeds aan, sorry meneer wij kunnen niet zien waarom er vertraging is maar het kan nog een paar dagen duren. Eerst 1 week, 2,3 tot 30 dagen en nu weer een paar extra dagen. Zeer frustrerend en erg klantonvriendelijk aangezien ze elkaar ook af en toe tegenspreken.
Mooiste is dat post.nl in een mail op 30-08-17 vraagt of alles naar wens is gegaan.
Uiteraard hierin aangegeven dat dit alles behalve naar wens is en zij zouden dan nog contact opnemen???? Ook hier blijft het akelig stil.
Post nl ik ben trots op jullie dat je je klanten zo afscheept met een klantenservice die je irritatie niveau tot een kookpunt kan brengen.
Het is nu 27-09-17. Ik mag komende week nog een keer bellen met dezelfde afdeling als mijn pakje weer niet is verzonden, wat een bofkont.
Gewenste oplossing
Pakket inklaren en per direct verzenden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.