Klacht POSTNL: Pakket uit buitenland ligt al 5 weken bij de inklaring.

Klachtnummer
# 274590
Gebruiker
beekbril
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Pakket uit buitenland ligt al 5 weken bij de inklaring.
Op 22-08-17 krijgen we een brief van post nl inklaring. Gevraagd wordt om een paar vragen in te vullen en deze per omegaande terug te sturen. Wij hebben deze de 23e gemaild en een bevestiging ontvangen.

Sindsdien niets gehoord en in tussen heb ik al 5x post.nl afdeling inklaring gebeld. De betreffende medewerkers geven steeds aan, sorry meneer wij kunnen niet zien waarom er vertraging is maar het kan nog een paar dagen duren. Eerst 1 week, 2,3 tot 30 dagen en nu weer een paar extra dagen. Zeer frustrerend en erg klantonvriendelijk aangezien ze elkaar ook af en toe tegenspreken.

Mooiste is dat post.nl in een mail op 30-08-17 vraagt of alles naar wens is gegaan.
Uiteraard hierin aangegeven dat dit alles behalve naar wens is en zij zouden dan nog contact opnemen???? Ook hier blijft het akelig stil.

Post nl ik ben trots op jullie dat je je klanten zo afscheept met een klantenservice die je irritatie niveau tot een kookpunt kan brengen.

Het is nu 27-09-17. Ik mag komende week nog een keer bellen met dezelfde afdeling als mijn pakje weer niet is verzonden, wat een bofkont.

Gewenste oplossing

Pakket inklaren en per direct verzenden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Middelbeek,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u het betreffende pakket uit het buitenland nog niet ontvangen heeft, ondanks herhaaldelijk contact en het retourneren van de brief die u van de inklaringsafdeling heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstellende situatie is.

    Zou u de tracking code van het betreffende pakket mee willen sturen? Dan kijk ik graag voor u na wat de laatste informatie is en of ik u op die manier meer duidelijkheid over deze zending kan geven.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    beekbril
    Datum
    Niet meer nodig. Afgelopen weekend eindelijk binnen (6wk) na weer een keer bellen.
    Slechte beurt Post NL.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen