Opgelost door POSTNL: Pakket uit de USA wordt maar niet geleverd terwijl het zich bij POSTNL bevindt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 336298
Gebruiker
J.P. van Burg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket uit de USA wordt maar niet geleverd terwijl het zich bij POSTNL bevindt.
Gebeld met de klantenservice van POSTNL. Een pakket uit de US wordt maar niet geleverd terwijl het ontvangen en gescanned is door POSTNL. Ik mag er zelf geen onderzoek naar doen maar dat moet de buitenlandse verkoper doen via zijn postal service: USPS. Wat een drempel! Terwijl het pakketje gewoon ergens bij POSTNL ligt sinds 22 november 2018! Van de zotte!

De oplossing

POSTNL sommeren het pakket te traceren en te leveren. Het is zo simpel als dat.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer Van Burg,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Er is afgelopen weken aanzienlijk veel online besteld. Deze zendingen proberen we zo spoedig mogelijk te bezorgen, echter heeft een deel van deze zendingen helaas toch vertraging ondervonden, waarvoor mijn excuses. Volgens mijn systeemgegevens van de zending met barcode LA150414820US, is dit pakket inmiddels bij u bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P. van Burg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Korte tijd na het plaatsen van mijn klacht op Klachtenkompas werd het pakketje ineens geleverd, terwijl het al weken bij PostNL lag.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen