Klacht POSTNL: Pakket uit het buitenland niet bezorgd.

yuri

Hallo,

Ik heb een pakket uit Amerika besteld, ongeveer twee maanden geleden. Ik heb een tracker , en op de tracker staat dat hij bezorgd is. Ik heb niks per post gekregen over het pakket. Het pakket is van het bedrijd gc2b.

M.v.g.
Yuri

Ik zou graag informatie hebben over mijn pakket.

Geachte heer, mevrouw Miesiak,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit de USA. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat uw erg benieuwd bent naar de status. Ik wil graag voor u nakijken wat er met uw zending is gebeurd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De buitenlandse track en tracé code.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een(privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer/mevrouw Miesiak,

Bedankt voor het sturen van de track & trace code.

Helaas heb ik niet kunnen achterhalen waar het pakket momenteel is. Het spijt me hiervoor. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

yuri