Klacht POSTNL: Pakket uit het buitenland niet ontvangen maar in de app staat bezorgd

Klachtnummer
# 497018
Gebruiker
Arthur47
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket uit het buitenland niet ontvangen maar in de app staat bezorgd op zaterdag 21 november 12:02 2020
Past niet door de brievenbus
Barcode LT 3283 92945
Ook niet bij mijn buren afgegeven
Geen briefje ontvangen

De oplossing

Graag mijn pakket opsporen en bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed verlopen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is de zending inderdaad op 21 november bij u afgeleverd. Als dit niet juist is wil ik graag een melding maken. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is het tot mijn spijt niet mogelijk om een officieel onderzoek in te stellen om uit te zoeken wat er precies gebeurd is. Mocht het pakket niet alsnog opduiken dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw volledige adres? Klopt het dat het huisnummer een toevoeging heeft?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen