Klacht POSTNL: Pakket uit het buitenland word niet bezorgd.

Artemis

Na ruim een maand nog steeds mijn pakket uit het buitenland niet geleverd, na versturen is het traject vanuit het buitenland vlekkeloos verlopen, totdat het in Nederland in een distributiecentrum van Postnl beland, hier blijft het liggen, zonder enige reden waarom. Krijg te horen dat ik maar contact moet opnemen met de afzender en hun een verzoek moeten indienen voor een onderzoek waarom het pakket in het distributiecentrum blijft liggen. De fout ligt niet bij de afzender, maar bij Postnl. Het valt mij op dat er veel pakketten uit het buitenland blijven liggen bij distributiecentra's en dat ontvangers maar via de afzender een verzoek in moeten dienen tot onderzoek waarom. Als ik de track and trace code volg, dan zou het pakket al een ruime maand onderweg zijn met de bezorger. Neem ik contact op met de klantenservice dan blijkt dat het pakket in het distributiecentrum ligt, klantenservice komt steeds met andere excuses dat het pakket blijft liggen, komen niet met een redelijke oplossing. Mijn pakket is gewoon bekend en te vinden, word alleen niet bezorgd.

Mijn pakket welke bekend is en in het distributiecentrum ligt gewoon bezorgen en niet met uitvluchten komen dat ik maar de afzender moet contacteren voor een onderzoek in te stellen, de afzender heeft goed werk verricht, de fout ligt hier in NL bij Postnl.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

Ik vind het erg vervelend dat u uw pakket met verzendcode LB984192324BE nog niet heeft ontvangen.
    Helaas heb ik niet kunnen achterhalen waar het pakket momenteel is. U kunt contact opnemen met de afzender. Die kan als opdrachtgever ons uit laten zoeken wat er met het pakket is gebeurd. De afzender kan vervolgens u weer op de hoogte stellen van de uitkomst van het onderzoek.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Artemis
PostNL komt helemaal niet met een oplossing, ze blijven maar met het slappe excuus komen dat ik de afzender moet contacteren om een onderzoek in te stellen. Dit is natuurlijk complete waanzin. De afzender (China) heeft hun werk goed verricht, het hele verzend traject is vlekkeloos verlopen, totdat het pakket bij PostNL in Nederland aankomt. Mijn pakket ligt al een ruime maand in het distributiecentrum in Born, en er is geen enkele geldige reden dat er geweigerd word om mijn pakket te leveren. Ik heb geen vertrouwen meer in de levering/bezorging van PostNL.