Klacht POSTNL: Pakket uit India niet bezorgt

Blaauboer3

Ik heb iets in India besteld en het zou via India post naar mij gestuurd worden . Ik ben ondertussen benadert door Postnl over de waarde en wat het pakket bevatte.
Ik heb heb daarna niets meer vernomen .
Als ik op de tracking kijkt is het wel in Amsterdam aangekomen. Ik lees als bijzonderheid: Missing C22/23.
Trackingnummer bij de India post is ED835433508IN

Het pakket laten bezorgen.

Geachte heer, mevrouw Blaauboer,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent de status van uw pakket dat vanuit India naar u is verzonden. Graag geef ik u meer informatie.

Ik zie dat dat het pakket is vrijgegeven door de douane en normaal gesproken hoort u het pakket dan binnen 2 tot 4 werkdagen te ontvangen. Aangezien deze termijn al is verstreken wil ik graag een onderzoek voor u opstarten. Zou u hiervoor nog kunnen aangeven wat de inhoud van het pakket is en wie de afzender is? Mocht u tevens informatie hebben over het uiterlijk van het pakket dan verneem ik dit ook graag van u.

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Annet
    Hallo Annet

In het pakket zit een standaard voor een oldtimer motorfiets. Materiaal ijzer.
    Hoe de verpakking er uit ziet , daar heb ik geen idee van.
    In de bijlage treft u info van de verkoper aan. Als u nog meer vragen heeft dan hoor ik die graag.
    Geachte heer, mevrouw Blaauboer,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een onderzoek voor u opgestart en er zal binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Geachte mevrouw,

Zijn er al ontwikkelingen rondom het zoek geraakte Pakketje?

Met vr gr F Blaauboer
    Geachte heer, mevrouw Blaauboer,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Inmiddels heb ik me in het onderzoek kunnen verdiepen en ik zie dat u gisteren per mail een terugkoppeling van ons heeft mogen ontvangen. Hierin is meegedeeld dat uw pakket bij de douane ligt. Omdat wij als PostNL zijnde hier geen verdere invloed hebben, is u gevraagd zelf contact op te nemen met de douane. U kunt de contactgegevens vinden via de site van de Belastingdienst.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan wil ik u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument. Voor nu wil ik u een fijne dag wensen en ik duim met u mee dat u het pakket spoedig mag ontvangen.

Robin
    Klantenservice PostNL

Blaauboer3
Uiteindelijke oplossing Zelf contact opnemen met de douane.