Opgelost door POSTNL: Pakket uit Japan blijft hangen bij douane in Amsterdam.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 308185
Gebruiker
Eamelje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Volgens mijn gegevens ligt er al vanaf 28 mei een pakket uit Japan bij het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, afzender SakanaMan (?).

De oplossing

Graag doorsturen naar Franeker.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Pietjou,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u al enige tijd een pakket op een pakket zit te wachten. Ik wil graag nagaan welke informatie ik hierover kan vinden. Zou u hiervoor de track en tracé code willen sturen als reactie op dit bericht?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    Eamelje
    Datum
    De track & trace code is: Japan Post | en012984117jp
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Pietjou,

    Bedankt voor de code. Aan de hand hiervan heb ik kunnen zien dat de afdeling inklaring het pakketje heeft kunnen verwerken, maar het gaat niet verder in het proces. Ik heb daarom een bericht naar hen gestuurd met het verzoek het zo snel mogelijk verder te sturen. Hiervan ontvangt u geen terugkoppeling. Houd daarom de status goed in de gaten. Heeft u aan het eind van de week nog steeds geen updates, neem dan weer contact met ons of de klantenservice op.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eamelje
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik heb helaas nog niets gehoord over mijn pakket. HALLO, IS DAAR IEMAND!?! Waarom hoor ik niets meer van jullie? Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. 11 juli pakket eindelijk ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry