Klacht POSTNL: Pakket uit Polen na 14 dagen nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 409507
Gebruiker
C.C. Facchin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,
Op 2 december is voor mij vanuit Polen een pakket verstuurd. Volgens de Poczta Polska is deze op 4 december uit Polen vertrokken. Deze zou dus allang in Nederland moeten zijn aangekomen en bij mij afgeleverd moeten zijn. Ik kan de zending echter niet verder volgen omdat de bovenstaande code door jullie niet herkend wordt. Graag hoor ik wat er met mijn pakket is gebeurd en wanneer ik deze kan verwachten.

De oplossing

Achterhalen waar het pakket zich bevindt en zorgen dat ik het nog voor dit weekend bezorgd krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

    Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment is dit nog niet het geval. Ik adviseer u om deze site in de gaten te blijven houden. Mocht u uw pakket niet spoedig kunnen traceren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender, die kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen