Klacht POSTNL: Pakket uit Polen na 14 dagen nog niet ontvangen

C.C. Facchin

Geachte heer, mevrouw,
Op 2 december is voor mij vanuit Polen een pakket verstuurd. Volgens de Poczta Polska is deze op 4 december uit Polen vertrokken. Deze zou dus allang in Nederland moeten zijn aangekomen en bij mij afgeleverd moeten zijn. Ik kan de zending echter niet verder volgen omdat de bovenstaande code door jullie niet herkend wordt. Graag hoor ik wat er met mijn pakket is gebeurd en wanneer ik deze kan verwachten.

Achterhalen waar het pakket zich bevindt en zorgen dat ik het nog voor dit weekend bezorgd krijg.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment is dit nog niet het geval. Ik adviseer u om deze site in de gaten te blijven houden. Mocht u uw pakket niet spoedig kunnen traceren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender, die kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.