Klacht POSTNL: Pakket uit Polen niet ontvangen en geen aviso gekregen.

Klachtnummer
# 200214
Gebruiker
Nowak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens tracking van http://emonitoring.poczta-polska.pl werd mijn pakket op 2016-12-03 16:21 aangeboden op mijn adres Op Celsiusstraat 125 in Den Haag en omdat niemand aanwezig was is aviso achtergelaten . Ik was op die dag thuis en ik heb geen aviso gekregen. Ik lees verder op de site van Poczta Polska dat mijn pakket zich op Amsterdam International Mail Center bevindt. Hoe kan ik mijn pakketje alsnog voor de kerst krijgen en waarom is het in Amsterdam belandt en niet op post kantoor in Den Haag? Wie is eigenlijk verantwoordlijk voor mijn pakket?
verzending nummer: RR030424516PL

De oplossing

Mijn pakket alsnog op Celsiusstraat 125 , 2562 TB Den Haag.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Nowak,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u zit te wachten op uw pakket uit Polen. Deze is nog steeds niet afgeleverd, ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is.

    Ik kan helaas niet precies achterhalen wat er gaande is met uw pakket. Volgens mijn gegevens gaat uw pakket retour afzender. De reden hiervan zal vermeld zijn op het pakket en kan ik niet achterhalen. Ik wil u adviseren contact op te nemen met de afzender. Als zij de zending niet retour ontvangen hebben dan kan de afzender een onderzoek in stellen bij de Poolse post. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik wil u hele fijne feestdagen wensen. Mocht u in de toekomst vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.

    Vriendelijke groet,
    Marije
    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen