Opgelost door POSTNL: PAKKET UIT US MET USPS NIET TE TRACEREN IN NEDERLAND

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332187
Gebruiker
ZevendeVijg#219
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dag, ik zou graag hulp willen hebben bij het vinden van mijn pakket. 30 oktober heb ik een pakket besteld uit Amerika. Paar dagen later krijg ik een track code dus ik volg mijn pakket netjes. 5 november zou mijn pakket in Nederland zijn aangekomen volgens USPS. Het is nu 14 november en ik heb mijn pakketje nog steeds niet thuis. Zouden jullie mij willen helpen mijn pakket te lokaliseren? en er achter kunnen komen wanneer ik het pakketje ga ontvangen Mvg Samira klok

Gewenste oplossing

Wil graag weten waar de zending gebleven is. Heb de tracking code al ingevoerd op de website van PostNL .Geen resultaat.
Geboden oplossing
pakket ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    ZevendeVijg#219
    Datum
    LZ578263670US tracktrace code

  2. Auteur
    ZevendeVijg#219
    Datum
    LZ578263670US
    Verzonden op 01 nov 2018 met

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen