Klacht POSTNL: Pakket USPS niet geleverd en al 1 keer vertraagd, wat kan ik doen?

Suellemancer

Mijn pakket van USPS zijn niet aangekomen en ik wil het extreem graag hebben, ik weet niet wat ik moet doen want USPS reageert niet terug met mijn contact pogingen.

Ik zou het erg fijn vinden als ze mij hierbij kunnen helpen om uit te zoeken hoe ik toch nog mijn pakketje krijg.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag wil ik dit toelichten.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment is er nog geen informatie te vinden. Mocht dit niet spoedig het geval zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan als opdrachtgever voor de verzending van het pakket een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst.