Klacht POSTNL: Pakket USPS niet geleverd

Klachtnummer
# 305417
Gebruiker
Spence1990
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje besteld en nu krijg ik de volgende melding als ik naar de track&trace kijk:

Addressee not available - Addressee advised to pick up the item

An attempt was made to deliver your shipment but it was unsuccessful. Please contact us to arrange another delivery attempt.

USPS tracking number:
LX704022399US

Ik heb niks ontvangen en weet nu niet waar mijn pakket is.

De oplossing

Ik wil graag dat het pakket bij mij thuis word geleverd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Fenijn.

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat de buitenlandse track en trace aangeeft dat de zending niet afgeleverd kan worden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb voor u gekeken naar uw zending en ik zie dat u de zending 30 mei heeft afgehaald bij de Emté. Fijn om te zien dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de verwarring die is veroorzaakt.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen