Klacht POSTNL: Pakket van familie vriendin word teruggestuurd help

Sjorsb

Ik en mijn vriendin kregen een kerstcadeau vanuit Polen toegestuurd maar die is nooit aangekomen ook niet bij ons dichtbijzijnde post nl punt en nu ik de track en tracé invoer staat dat die klaar is voor retour van afzender : RR486140555PL is het track en tracé nummer, ik zou graag horen hoe het pakket toch bij ons kan komen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Sjors Boertjes/ Beata Ruminska 3068ks koevordermeer 39

Graag dat ik het pakket nog ergens op kan halen

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat u een zending vanuit Polen heeft gemist toen het bij u werd aangeboden. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en dat u wilt weten waar uw zending is.

Uit mijn gegevens blijkt dat uw zending onderweg is naar de PostNL locatie. Daar is deze vanaf vanmiddag voor u af te halen. Uw zending blijft 7 dagen liggen mocht de zending dan niet afgehaald zijn dan wordt deze retour gezonden naar de afzender.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.