Klacht POSTNL: Pakket van POSTNL 10 dagen onderweg naar LUXEMBURG in plaats van 2 dagen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481548
Gebruiker
Elsesmeralda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

POST NL bezorgd te laat : Pakketje naar Luxemburg is 10 dagen onderweg in plaats van beloofde 2 dagen.
De track and trace code geeft valse informatie

De oplossing

Ik heb post NL een brief gestuurd.
Totale kosten zijn € 163,00 wegens niet op tijd leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat uwe zending later is aangekomen dan verwacht. https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/ zoals u kunt zien zijn er door heel de wereld flink wat vertragingen in verband met de covid-19 situatie. Wij kunnen u op het moment helaas geen garantie bieden dat zending naar het buitenland binnen de normale tijd bezorgd worden. Ik kan u daarom helaas ook geen vergoeding bieden voor de voor u misgelopen kosten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elsesmeralda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn pakketje was verzekerd (voor 100€) en aangetekend verzonden en heeft er tien in plaats van de beloofde twee dagen over gedaan om mijn vakantieadres in LUXEMBURG te bereiken. Mijn vakantie was toen al voorbij. Ik heb vele extra kosten moeten maken. (Extra overnachting, extra diner en na 10 dagen extra rit naar luxemburg 2x380 km, bij elkaar 163 €) POSTnl verschuilt zich nu achter de covid19 problemen, maar luxenburg stond/staat helemaal niet aangemerkt als een probleemland. Ik verwacht van POSTnl vergoeding van de door mij gemaakte kosten. Ook de betaling van de verzendkosten die veels te laat is à 15,50€.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen