Klacht POSTNL: Pakket van POSTNL 10 dagen onderweg naar LUXEMBURG in plaats van 2 dagen.

Elsesmeralda

POST NL bezorgd te laat : Pakketje naar Luxemburg is 10 dagen onderweg in plaats van beloofde 2 dagen.
De track and trace code geeft valse informatie

Ik heb post NL een brief gestuurd.
Totale kosten zijn € 163,00 wegens niet op tijd leveren.

Uiteraard niet fijn dat uwe zending later is aangekomen dan verwacht. https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/ zoals u kunt zien zijn er door heel de wereld flink wat vertragingen in verband met de covid-19 situatie. Wij kunnen u op het moment helaas geen garantie bieden dat zending naar het buitenland binnen de normale tijd bezorgd worden. Ik kan u daarom helaas ook geen vergoeding bieden voor de voor u misgelopen kosten.

Elsesmeralda
Mijn pakketje was verzekerd (voor 100€) en aangetekend verzonden en heeft er tien in plaats van de beloofde twee dagen over gedaan om mijn vakantieadres in LUXEMBURG te bereiken. Mijn vakantie was toen al voorbij. Ik heb vele extra kosten moeten maken. (Extra overnachting, extra diner en na 10 dagen extra rit naar luxemburg 2x380 km, bij elkaar 163 €) POSTnl verschuilt zich nu achter de covid19 problemen, maar luxenburg stond/staat helemaal niet aangemerkt als een probleemland. Ik verwacht van POSTnl vergoeding van de door mij gemaakte kosten. Ook de betaling van de verzendkosten die veels te laat is à 15,50€.