Opgelost door POSTNL: Pakket van USPS niet ontvangen

content Opgelost
Stawicki

Hallo POSTNL,

Ik had in een eerdere klacht gezien dat jullie iemand hadden geholpen die iets had besteld via USPS.COM

Het pakketje ligt namelijk al bijna twee weken in Amsterdam.Dus ik vroeg me af of jullie me daarmee ook konden helpen? Want ik lees bijna overal dat PostNL hier over gaat wanneer het in Nederland aankomt.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik het pakketje alsnog kan ontvangen?

Geachte mevrouw, heer Stawicki,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zendingen met een buitenlandse barcode zijn vaak niet volgbaar in onze systemen. Zodra het de grens van NL bereikt, krijgen de zendingen vaak een relabel code. Daardoor lijkt het alsof er niks gebeurd in het verzendproces. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.
    Aan de hand van de verzendcode LJ235242325US heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. De zending heeft (nog) geen relabel code ontvangen en is momenteel nog in proces bij het sorteercentrum international parcels.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen, daar wij ook afhankelijk zijn van de douaneprocessen. Indien een zending vertraging heeft opgelopen, dan hanteren wij een vertragingstermijn van 15 dagen. Wanneer dit termijn verstreken is, kan de afzender een onderzoek opstarten en zullen we onze netwerkpartner raadplegen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.