Klacht POSTNL: pakket vast bij distributiecentrum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459444
Gebruiker
tigger666
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een besteld pakket voor mij is aangekomen bij distributiecetrum : AMSA
na enig speurwerk ben ik er achter gekomen dat dit een locatie is op / rond Schiphol.
sinds 24 Juni 18:12 uur ligt mijn pakket daar.
wanneer wordt mijn pakket vrijgegeven en verder uigeleverd zodat ik hem in ontvangst kan nemen?

vriendelijke groet,

De oplossing

vrijgave pakket en graag ontvangst hiervan op mijn adres

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wanneer deze zending bij u afgeleverd zal worden. Helaas is dat op dit moment voor mij ook nog onbekend. Het verzendlabel of het adres is op deze zending niet goed leesbaar. Hierdoor kan de zending op het moment niet afgeleverd worden. Dit zal nog met de hand gecontroleerd worden of dit te herstellen is, waarna uw zending te volgen zou moeten zijn via 3SEPGE4406768. Anders raad ik u aan om contact met de afzender op te nemen, zodat zij een onderzoek naar de zending via hun postorganisatie op kunnen starten. Dat is de andere manier waarop dit te herstellen valt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tigger666
Datum
Uiteindelijke oplossing
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. helaas heeft Postnl een monopoly positie in nederland na het opkopen van hun enige concurent. het is net als : wij van wc eend adviseren wc eend. graag mijn pakket binnen een termijn 5 werkdagen aanbieden bij mijn huis adres.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen