Klacht POSTNL: pakket vast bij distributiecentrum

tigger666

een besteld pakket voor mij is aangekomen bij distributiecetrum : AMSA
na enig speurwerk ben ik er achter gekomen dat dit een locatie is op / rond Schiphol.
sinds 24 Juni 18:12 uur ligt mijn pakket daar.
wanneer wordt mijn pakket vrijgegeven en verder uigeleverd zodat ik hem in ontvangst kan nemen?

vriendelijke groet,

vrijgave pakket en graag ontvangst hiervan op mijn adres

Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wanneer deze zending bij u afgeleverd zal worden. Helaas is dat op dit moment voor mij ook nog onbekend. Het verzendlabel of het adres is op deze zending niet goed leesbaar. Hierdoor kan de zending op het moment niet afgeleverd worden. Dit zal nog met de hand gecontroleerd worden of dit te herstellen is, waarna uw zending te volgen zou moeten zijn via 3SEPGE4406768. Anders raad ik u aan om contact met de afzender op te nemen, zodat zij een onderzoek naar de zending via hun postorganisatie op kunnen starten. Dat is de andere manier waarop dit te herstellen valt.

tigger666
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. helaas heeft Postnl een monopoly positie in nederland na het opkopen van hun enige concurent. het is net als : wij van wc eend adviseren wc eend. graag mijn pakket binnen een termijn 5 werkdagen aanbieden bij mijn huis adres.