Klacht POSTNL: Pakket vast in Amsterdam Sorting

Pikadaj

Al sinds 7 okt 2021 zit mijn pakket vast op "AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE". Ik heb geen updates gehad, en er staat dat het pakket is "afgeleverd".

Nummer: UG190834326YP, yanwen.

Ik zou graag hebben dat het pakket wordt afgeleverd.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket wat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

In ons systeem zijn geen gegevens over deze zending bekend. Dit betekent dat de zending nog niet in Nederland of door ons verwerkt/traceerbaar is. Mijn advies is de verzender te benaderen voor controle van de barcode en meer informatie. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever bij de eigen postorganisatie een onderzoek laten opstarten. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.