Klacht POSTNL: Pakket vast in Amsterdam Sorting

Klachtnummer
# 564714
Gebruiker
Pikadaj
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al sinds 7 okt 2021 zit mijn pakket vast op "AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE". Ik heb geen updates gehad, en er staat dat het pakket is "afgeleverd".

Nummer: UG190834326YP, yanwen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag hebben dat het pakket wordt afgeleverd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket wat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

    In ons systeem zijn geen gegevens over deze zending bekend. Dit betekent dat de zending nog niet in Nederland of door ons verwerkt/traceerbaar is. Mijn advies is de verzender te benaderen voor controle van de barcode en meer informatie. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever bij de eigen postorganisatie een onderzoek laten opstarten. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen