Klacht POSTNL: Pakket vast op Amsterdam Int. Mail Centre.

Ron

Via fourseasonart een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LZ469557678US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding 'Addressee not available - Addressee advised to pick up the item'. Waar kan ik dit pakket ophalen? Is het mogelijk het alsnog te versturen?
M.vr. gr. Ronald Endendijk Klerkx

Dat het pakket z.s.m. afgeleverd wordt op mijn huisadres of dat duidelijk wordt waar het pakketje zich nu bevind.

Geachte meneer Endendijk,

Uit uw verhaal begrijp ik dat er een pakket vanuit Amerika naar Nederland is gekomen en volgens u lijkt het pakket nu in Amsterdam te liggen.

Ik concludeer uit dit verhaal dat u de Nederlandse code niet heeft gekregen via een brief die u hoort te krijgen. Het pakket met code LZ469557678US en Nederlandse code 3SEBEL2683675 https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3SEBEL2683675/NL/3544VB is twee keer bij u aangeboden volgens de track en trace scan en heeft toen 2 weken op het postkantoor gelegen. Doordat het daar niet is opgehaald is het vorige week retour gegaan.

Op dit moment kunt u het beste contact opnemen met de afzender, zodat deze weet dat het terug komt. Kunt u mij daarnaast vertellen of u ooit een brief of kaartje in de bus heeft gekregen over het feit dat de bezorger bij u aan de deur is geweest?

Neeltje

Klantenservice PostNL
    Ron
    Er zou geen probleem zijn geweest als ik tot twee maal toe, door middel van een briefje, op de hoogte zou zijn gebracht van de locatie van mijn pakketje. Jammer genoeg heeft de vervoerder van PostNL verzuimd dit briefje achter te laten. Welke actie vanuit PostNL wordt hierop genomen?
    Daarnaast wordt de reactie hierboven, gegeven op een tijdstip dat ik zelf reeds contact met PostNL heb opgenomen.......beetje traag denkt u niet?
    Geachte heer Endendijk Klerkx,

Uit uw reactie begrijp ik dat u ontevreden bent over het feit dat er volgens u relatief laat is gerageerd. Het spijt me dat u dat zo ervaart. Als u in de toekomst sneller geholpen wenst te worden, adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice, via www.postnl.nl/klantenservice.

Klantenservice PostNL
    Ron
    Is 'het spijt me dat u dit zo ervaart' niet een eufemisme 'u hebt het bij het verkeerde eind'. Jammer dat er zo gereageerd wordt, helemaal als het ruim twee weken gewacht moet worden op wat PostNL een oplossing noemt.
    Geachte heer Endendijk Klerkx,

Ik begrijp uit uw vorige berichten dat u telefonisch contact met onze klantenservice hebt opgenomen.

Ik zie dat mijn collega uw klacht heeft doorgegeven aan de betreffende bezorger. Onze bezorger hoort bij elke bezorgpoging (ook als uw pakket naar een PostNL locatie gaat), u schriftelijk op de hoogte te brengen. Dat dit niet is gebeurd vind ik heel vervelend, en daar bied ik dan ook mijn oprechte excuses voor aan. Ik zie dat uw klacht is doorgegeven aan de betreffende bezorger, en dat dit intern is besproken. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

Thera