Klacht POSTNL: Pakket vastgehouden door douane

Klachtnummer
# 413152
Gebruiker
Ilyasse1995
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakketje besteld van AliExpress(oordopjes) als cadeautjes voor nichtjes en neefjes bedoeld. Inmiddels door de douane vastgehouden al een hele lange periode, vervolgens heb ik het formulier ingevuld waar gevraagd werd voor een betaalbewijs etc. Heb ik ook allemaal geleverd, niks terug gehoord mijn pakket nog steeds bij de douane. Vind dit ronduit belachelijk dat het zo lang duurt.
Mijn track en trace code heb ik vermeld.
Zouden jullie dit aub kunnen regelen.

De oplossing

Mijn pakket vrijgeven en z.s.m bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

    Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen bij een PostNL locatie. De verwerking van uw formulier kan meerdere dagen duren afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen