Klacht POSTNL: Pakket veelste vroeg gebracht

S Devilee

Om 7 uur sms krijgen dat pakket tussen 13.15 en 16.15 wordt gebracht. En om half 12 een sms krijgen dat de bezorger en bijna is. Dan is er toch niemand. Ik vind het rond uit belachelijk. Heeft dat sms om 7 uur ook geen zin. Zo ga je niet met mensen om

Niet alleen voor mijn maar voor alle klanten. Houdt je aan de tijden. Anders heeft zo'n sms vroeg ook geen zin.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status en het aanbieden van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Graag ontvang ik van u de verzendcode ter verificatie. Deze begint doorgaans met 3S.

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.