Klacht POSTNL: Pakket verdwenen, na 2 maanden nog steeds geen oplossing.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522654
Gebruiker
Rob65
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 21 januari 2012 via deze website geklaagd over het spoorloos verdwijnen van een pakket, verzonden op 21 december 2020 van Holland naar Portugal.

Het is nu 22 februari, nog steeds geen pakket, antwoord, schadeloosstelling of oplossing.

Wat een WAAR-DE-LOOS bedrijf dat Post Nl.

De oplossing

Ik wil óf mijn pakket, óf de gemaakte kosten en de waarde van het pakket vergoed. En een bos bloemen voor mijn 80 jarige moeder die elke keer in huilen uitbarst omdat het pakket voor haar kleindochter zomaar spoorloos verdwijnen kan omdat ze het aan een firma als Post Nl toevertrouwt.

2 reacties

  1. Auteur
    Rob65
    Datum
    Dat moet zijn : 21 januari 2021, en niet 2012, excuses.

    Nou Post NL, U ziet het, excuses maken is het eenvoudige deel van de oplossing.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet helemaal duidelijk is wanneer u meer hoort over uw klacht. Uiteraard ben ik hier voor u ingedoken.

    Als ik de situatie goed begrijp, had u telefonisch contact gehad en is er vervolgens een verzoek om meer informatie te verstrekken naar u verzonden om een onderzoek te starten. Deze informatie is op 15 januari aangeleverd, waarna het onderzoek is gestart. U zult zo snel mogelijk meer horen over de ontwikkelingen in het onderzoek, maar dit kan tot 32 werkdagen duren. Dit houdt in dat er de komende week contact met u wordt opgenomen.

    Over de ontwikkelingen in het onderzoek en een eventuele oplossing kan alleen het onderzoeksteam uitspraken doen. Vandaar dat ik een beroep op uw geduld wil doen en u wil vragen om dit nog even af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden, er is niet opnieuw contact opgenomen binnen de 32 werkdagen, ondanks belofte dat wel te doen. Het pakket is na 67 (!) dagen terugbezorgd bij de afzender. Zonder enige uitleg, zonder enig aanbod om de verzendkosten á 31 euro te vergoeden. Laatste reactie van Post NL : "Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet helemaal duidelijk is wanneer u meer hoort over uw klacht. Uiteraard ben ik hier voor u ingedoken. Als ik de situatie goed begrijp, had u telefonisch contact gehad en is er vervolgens een verzoek om meer informatie te verstrekken naar u verzonden om een onderzoek te starten. Deze informatie is op 15 januari aangeleverd, waarna het onderzoek is gestart. U zult zo snel mogelijk meer horen over de ontwikkelingen in het onderzoek, maar dit kan tot 32 werkdagen duren. Dit houdt in dat er de komende week contact met u wordt opgenomen...." Post Nl, we krijgen nog 31 euro van U. Waar-de-loos.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen