Opgelost door POSTNL: pakket verdwenen bij NLAMSA
Details
De klacht
Ik heb op 18 september 2017 bij Asian-Motorparts.com onderdelen besteld voor mijn motor. Ik heb op 25 september 2017 een tracking number (CP051419785TH) gekregen en in het overzicht dat ik dan krijg (zie meegestuurde bestanden), staat dat mijn zending op 3 oktober 2017 in Nederland in het NLAMSA-depot is aangekomen. Dan volgen er nog een paar meldingen en op 5 oktober zou het pakket tussen 18-21 uur succesvol afgeleverd zijn. Maar ik heb geen pakket ontvangen en ook niemand bij mij thuis heeft het pakket in ontvangst genomen. Als ik klik op 'Recipient Name' verschijnt er een venster m.b.t. de handtekening voor levering. Hier is geen handtekening te zien. Dan volgt er later op 5 oktober 2017 21:42 uur weer een melding in het overzicht van het tracking number dat de geadresseerde niet thuis was. M.a.w. hier klopt duidelijk iets niet, mijn pakket lijkt van de aardbodem verdwenen. Ik heb al een mail gestuurd naar Asian-Motorparts.com, maar zij verwijzen mij met het tracking number naar de 'local post'. Daarom deze klacht hier naar PostNL toe, omdat ik het anders ook niet meer weet.De oplossing
Ik wil mijn pakket alsnog ontvangen, want ik ben maar een student en het geld groeit mij niet op de rug en de waarde van het pakket was ruim 250 euro (inclusief 59 euro verzendkosten).Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.