Klacht POSTNL: pakket verdwenen

klacht

pakket verdwenen

mijn pakket vergoeden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wenst voor deze situatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track & Trace-code zie ik dat u reeds een onderzoek heeft opgestart voor deze zending. Op 25 maart 2020 is er door de behandelaar van het onderzoek een e-mail naar u gestuurd met meer informatie over de afhandeling van uw melding, volgens mijn informatie is het onderzoek hiermee afgerond. Omdat ik inhoudelijk geen informatie heb over het verdere verloop en de afhandeling van het onderzoek adviseer ik u eventuele verdere vragen rechtstreeks te stellen aan de behandelaar van het onderzoek.

klacht
Geen, zelf uitzoeken