Klacht POSTNL: pakket verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 431577
Gebruiker
klacht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket verdwenen

De oplossing

mijn pakket vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wenst voor deze situatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde Track & Trace-code zie ik dat u reeds een onderzoek heeft opgestart voor deze zending. Op 25 maart 2020 is er door de behandelaar van het onderzoek een e-mail naar u gestuurd met meer informatie over de afhandeling van uw melding, volgens mijn informatie is het onderzoek hiermee afgerond. Omdat ik inhoudelijk geen informatie heb over het verdere verloop en de afhandeling van het onderzoek adviseer ik u eventuele verdere vragen rechtstreeks te stellen aan de behandelaar van het onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, zelf uitzoeken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?