Opgelost door POSTNL: Pakket vergeten of achtergelaten in trappenhal

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339496
Gebruiker
Nico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste postnl.
Vandaag zal er een pakketje bij mij bezorgt. Woon in appartement complex. En de bezorge belde aan via de intercom. Heb de bezorger binnen gelaten maar werd niet meer aan gebeld bij mijn voordeur. Toen ik een bericht kreeg via de app dat mij pakket was afgeleverd en nog steeds niets had ontvangen ben ik naar de brievenbus gelopen bij de centrale ingang om te kijken of ik een brief binne had gekregen dat ze het toch bij de beuren hadden af gegeven. Toen ik bij de trappengang kwam zag ik mijn pakketje op de grond bij de trap liggen. Ben nog rond gelopen of ik de bezorger nog kon zien maar was niet te bekennen.

De oplossing

Pakketje lag om de hoek bij de eerste woning van mij verdieping. KAn inzien dat het pakket misschien vergeten was omdat het uit zich lag en dat de bezorger het even neer moest leggen om bij die bewoners ook iets af te geven. Zal niet een concrete oplossing weten, maar als iemand anders bij pakket had mee genomen staat er wel bij mijn track & trace dat ik hem heb ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een klacht heeft over het gedrag van de postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat de bezorger uw zending niet op de juiste manier achtergelaten heeft. Ik vind dit heel vervelend en bied u mijn excuses aan voor wat er is gebeurd. Dit past niet binnen ons bedrijf en is niet volgens de procedure. Aan de hand van uw gegevens ga dit per direct voor u registreren en melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

    Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen