Klacht POSTNL: Pakket verkeerd bezorgd, post nl weet niet waar....

Klachtnummer
# 376754
Gebruiker
C.J. Kok
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket is zoek, post nl beweerd dat hiervoor getekend is, wij denken dat onze hond dan getekend moet hebben....daar wij niet thuis waren🤨

De oplossing

Ik wil mijn pakket hebben

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Er zou voor de zending getekend zijn, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u uw pakket graag wilt hebben. Ik heb de scans bekeken en zien staan dat het pakketje mee is gegaan met briefpost en op 5 juli zou zijn afgeleverd in de brievenbus. Er hoefde niet getekend te worden. Daardoor kunnen we niet precies nagaan waar de zending precies is bezorgd.

    Mocht u niets hebben ontvangen, raad ik u aan te informeren bij uw buren. Wellicht dat het daar is afgegeven. Levert dat ook niets op, dan adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Die kan eventueel via de eigen post organisatie een onderzoek laten starten en een passende oplossing voor u zoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geĂŻnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?