Klacht POSTNL: Pakket verkeerd bezorgd.. postnl vertikt het te corrigeren

Quinten49zw

Pakket is bij een ander adres afgeleverd.
LM548641316CN Waar is het dan wel afgeleverd?

Ze zeggen dat het naar een ander adres is verstuurd alleen heb ik bewijs dat het wel naar mijn adres is verstuurd.

Er is verkeerd gesorteerd en nu weigert webcare een oplossing te bieden.

Pakket terughalen / vermelden waar het wel is bezorgd.

Pakket wel juist afleveren

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw buitenlandse zending. Deze zou verkeerd zijn gesorteerd en via webcare willen ze u niet verder helpen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de conversatie hierover terug kunnen lezen en ik moet me aansluiten bij de reactie die mijn collega’s hebben gegeven. In dit geval is de zending bezorgd op het adres dat op het pakket staat aangegeven. In dit geval kunt u inderdaad het beste contact opnemen met de afzender. Wellicht is er een verkeerde track en tracé code doorgegeven. De afzender kan zo nodig een onderzoek laten starten bij de eigen postorganisatie en een passende oplossing voor u zoeken. Meer kunnen we niet voor u betekenen. Het spijt me.

Quinten49zw
Dat ik het maar uitzoek, verkeerd adres op het pakket.. dat is pech, geld weg