Klacht POSTNL: Pakket verkeerd bezorgd.. postnl vertikt het te corrigeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349900
Gebruiker
Quinten49zw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is bij een ander adres afgeleverd.
LM548641316CN Waar is het dan wel afgeleverd?

Ze zeggen dat het naar een ander adres is verstuurd alleen heb ik bewijs dat het wel naar mijn adres is verstuurd.

Er is verkeerd gesorteerd en nu weigert webcare een oplossing te bieden.

De oplossing

Pakket terughalen / vermelden waar het wel is bezorgd.

Pakket wel juist afleveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw buitenlandse zending. Deze zou verkeerd zijn gesorteerd en via webcare willen ze u niet verder helpen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de conversatie hierover terug kunnen lezen en ik moet me aansluiten bij de reactie die mijn collega’s hebben gegeven. In dit geval is de zending bezorgd op het adres dat op het pakket staat aangegeven. In dit geval kunt u inderdaad het beste contact opnemen met de afzender. Wellicht is er een verkeerde track en tracé code doorgegeven. De afzender kan zo nodig een onderzoek laten starten bij de eigen postorganisatie en een passende oplossing voor u zoeken. Meer kunnen we niet voor u betekenen. Het spijt me.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Quinten49zw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik het maar uitzoek, verkeerd adres op het pakket.. dat is pech, geld weg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen