Klacht POSTNL: Pakket verkeerd bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386436
Gebruiker
Emma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is afgeleverd maar niet bij mij of bij mijn buren. Ook het ophaalpunt vlakbij weet van niks. Ik heb postnl via facebook gesproken en volgens hun advies gewacht omdat het misschien later zou komen maar dit is niet gebeurd. Nu weigert postnl om uit te zoeken waar mijn pakket gebleven is

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is
Geboden oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. De post heeft mijn pakket verkeerd bezorgd en zegt nu dat ik het zelf maar moet oplossen met de afzender. De afzender weigert iets te doen want de track en trace laat tenslotte zien dat het bezorgd is. Iemand heeft mijn pakket en de postbezorger is de enige die weet waar hij of zij het pakket bezorgd heeft. Ik vind dat de post haar verantwoordelijkheid moet nemen en mijn pakket moet terughalen of eventueel vergoeden. TLDR: PostNL maakt zich er zeer makkelijk vanaf en schuift de verantwoordelijkheid op een ander af, terwijl de fout bij hun ligt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In mijn gegevens zie ik dat de opgegeven Track & Trace code gekoppeld is aan een ander adres. Zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/LX734959127NL/NL/2628CK Dit zal dan ook de reden zijn waarom uw pakket niet bezorgd is. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen