Pakket is door de medewerker van ophaalpunt aan verkeerde persoon meegegeven.
De oplossing
De coöp heeft mijn pakketje aan iemand anders meegegeven. Wil graag het pakketje ontvangen en als deze geopend is een nieuwe ivm hygiënische redenen
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje dat is afgehaald, maar niet door u. Ik kan me indenken dat u niet blij bent hiermee en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Wanneer u de zending niet heeft afgehaald, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit eventueel verder uit laten zoeken en voor u een oplossing regelen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Aawf meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
De factuur laten zien bij de coöp ze hebben de factuur betaald. Dus ben schadeloos gesteld. Maar er is intern behoorlijk wat fout gegaan. Excuses aanvaard van de manager.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.