Opgelost door POSTNL: Pakket verkeerde persoon

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 442137
Gebruiker
Aawf meijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is door de medewerker van ophaalpunt aan verkeerde persoon meegegeven.

De oplossing

De coöp heeft mijn pakketje aan iemand anders meegegeven. Wil graag het pakketje ontvangen en als deze geopend is een nieuwe ivm hygiënische redenen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje dat is afgehaald, maar niet door u. Ik kan me indenken dat u niet blij bent hiermee en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wanneer u de zending niet heeft afgehaald, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit eventueel verder uit laten zoeken en voor u een oplossing regelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aawf meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
De factuur laten zien bij de coöp ze hebben de factuur betaald. Dus ben schadeloos gesteld. Maar er is intern behoorlijk wat fout gegaan. Excuses aanvaard van de manager.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen