Opgelost door POSTNL: Pakket verkeerde persoon

sad Opgelost
Aawf meijer

Pakket is door de medewerker van ophaalpunt aan verkeerde persoon meegegeven.

De coöp heeft mijn pakketje aan iemand anders meegegeven. Wil graag het pakketje ontvangen en als deze geopend is een nieuwe ivm hygiënische redenen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje dat is afgehaald, maar niet door u. Ik kan me indenken dat u niet blij bent hiermee en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wanneer u de zending niet heeft afgehaald, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit eventueel verder uit laten zoeken en voor u een oplossing regelen.

Aawf meijer
De factuur laten zien bij de coöp ze hebben de factuur betaald. Dus ben schadeloos gesteld. Maar er is intern behoorlijk wat fout gegaan. Excuses aanvaard van de manager.