Klacht POSTNL: Pakket verloren gegaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462220
Gebruiker
gharib
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb om 22/04/2020 een pakket naar IRAN opgestuurd maar tot nu toe gein pakket ontvang.
ik heb drie keer contact op genomen niemnd heft mij geholpen?!

De oplossing

mijn pakket en schade wat Post NL
Track&Trace mij toe gebracht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket naar Iran die erg lang vertraagd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag
    reageer ik op uw bericht.

    Het is logisch dat u graag meer informatie wilt hebben over uw zending naar Iran. Mijn excuses dat de zending nog niet geleverd is. Ik zie dat u op 10 juli contact met ons hebt opgenomen. Mijn collega heeft u aangegeven dat er een onderzoek is opgestart en dat er een melding is gemaakt of u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling kunt krijgen van een collega van het onderzoeksteam. Op dit moment zijn mijn collega's nog druk bezig met het vinden van een oplossing. Ik wil daarom een beroep doen op uw geduld. Als er een oplossing is dan krijgt u een terugkoppeling via de mail of telefoon.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gharib
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL Terc&Track mijn verloren pakket terug vinden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen