Klacht POSTNL: Pakket verloren gegaan.

gharib

ik heb om 22/04/2020 een pakket naar IRAN opgestuurd maar tot nu toe gein pakket ontvang.
ik heb drie keer contact op genomen niemnd heft mij geholpen?!

mijn pakket en schade wat Post NL
Track&Trace mij toe gebracht.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket naar Iran die erg lang vertraagd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag

Het is logisch dat u graag meer informatie wilt hebben over uw zending naar Iran. Mijn excuses dat de zending nog niet geleverd is. Ik zie dat u op 10 juli contact met ons hebt opgenomen. Mijn collega heeft u aangegeven dat er een onderzoek is opgestart en dat er een melding is gemaakt of u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling kunt krijgen van een collega van het onderzoeksteam. Op dit moment zijn mijn collega's nog druk bezig met het vinden van een oplossing. Ik wil daarom een beroep doen op uw geduld. Als er een oplossing is dan krijgt u een terugkoppeling via de mail of telefoon.

gharib
PostNL Terc&Track mijn verloren pakket terug vinden.