Klacht POSTNL: Pakket Verloren

NoodleBoy

Pakket van 10kg verstuurt naar China via PostNL. 6 weken geleden onderzoek gestart omdat pakket nog niet is aangekomen. Na meerdere keren vragen eindelijk een antwoord terug gekregen met Sorry pakket kunnen we niet meer vinden. Omdat het pakket niet verzekert is vergoeden we alleen jouw verzendkosten. Betekent het nu dat als mensen in China mijn pakket gewoon kan stelen zonder gevolgen, omdat het niet verzekert is? Wat voor grap is dit.

Vergoeding van mijn verzendkosten + mijn waarde die ik heb opgeschreven van mijn pakket. Of een heel goed uitleg waar mijn pakket is gebleven

Geachte heer, mevrouw Wong,

Dank u wel voor uw bericht. Hierin vertelt u dat u een pakket naar China heeft verstuurd, maar dat deze als verloren is beschouwd. Het spijt mij om dit te horen en ik wil u dan ook allereerst mijn excuses aanbieden. Graag kijk ik nog even met u mee naar de uitkomst van dit onderzoek.

Om met u mee te kijken heb ik echter nog wel enkele aanvullende informatie van u nodig. Zou u mij de code kunnen sturen waarmee u het pakket verzonden heeft?

Ik hoor graag van u.

Robin