Opgelost door POSTNL: Pakket vermist!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46351
Gebruiker
Kaptein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik heb op 29-10-2013 een pakket verzonden naar Koggenland 6 1447CJ Purmerend. Dat pakket is afgegeven door POSTNL op Koggenland 8 1447CJ Purmerend bij buren dus!! Deze buren hebben het pakket om onduidelijke reden terug gebracht naar een postagentschap in drogisterij Piet op het van Burgplein in Purmerend! Daar is het pakket aangepakt en retour gegeven aan POSTNL. Ik heb geen afzender adres op het pakket geplaatst. Ik heb wel tien keer contact gehad met POSTNL Pauline Feenstra van de Klantenservice Consumenten. Tien keer het zelfde verhaal uitgelegd maar telkens weer het zelfde computer antwoord, niemand daar kan het oplossen! het pakket blijft weg!! Hoe moeilijk is het nu om bij niet te bestellen pakketen, na weer te zijn meegenomen door POSTNL dit pakket te vinden aan de hand van de orginele tracktrace code. Deze code is 3SKABA928092204 verzonden op 29-10-2013 om 11:23 te Haarlem. Graag uw reactie hierop? Groet D.Kaptein Belgielaan 29 2034 AV Haarlem

De oplossing

Graag wil ik het pakket retour of schadeloos worden gesteld. Ik ben in het bezit van alle verzend en verkoop papieren over dit onderwerp. b.v.d D.N. Kaptein.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kaptein,Ik vind het erg vervelend dat uw zending nooit bij u retour is gekomen. Uw zending bevat geen retouradres. Wanneer onze bezorger een pakket niet kan bezorgen en wij de zending niet retour afzender kunnen sturen, is uw pakket onbestelbaar. Onze afdeling Onbestelbare Stukken probeert alsnog de verzender te achterhalen. Omdat dat tot op heden niet is gebeurd, ga ik dit voor u uitzoeken, u wordt binnen 5 werkdagen hierover geïnformeerd. Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Kaptein
    Datum
    Het heeft even geduurd maar Post.NL heeft mijn klacht toch opgelost. Mijn dank daarvoor ook omdat Post.NL geen schuld had aan mijn vermiste pakket, ik had namelijk geen retour adres op het pakket geplaatst. Dus een pluim voor deze organisatie, dat mag ook wel eens gezegd worden, ook al was daar de tussenkomst van de Consumentenbond voor nodig. Groet Dirk Kaptein Haarlem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaptein
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy