Klacht POSTNL: Pakket vermist bij NLAMSA

edwinschroten

Mijn pakket staat al een aantal dagen op NLAMSA, zie link van de verzender via POST OOSTENRIJK:
Ineens schijnt mijn adres niet meer te kloppen, heel erg vreemd! Verzender heeft het juiste adres opgegeven en NLAMSA zegt nu dat het adres onjuist is.
Waar is mijn pakket??? Is moeilijk over het hoofd te zien want het is een doos van bijna 2 meter lang (een paar ski's)
Ik wil graag zo snel mogelijk een oplossing omdat ik volgende week op wintersport ga.
dank je wel

Ik wil dat mijn pakket deze week nog bij mij wordt bezorgd!

Geachte heer Schroten,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat uw zending vanuit het buitenland nog niet is aangekomen, terwijl de scaninformatie in Oostenrijk aangeeft dat het al in Nederland is. Ik wil u hier graag over informeren.

Volgens mijn gegevens is de zending in Nederland overgenomen door de vervoersdienst Extra@Home omdat het waarschijnlijk net te groot was om via onze bezorgdienst mee te kunnen gaan. De zending is vervolgens op 8 maart afgeleverd door hen. Hopelijk nog op tijd voor de skivakantie.

Mocht dit niet juist zijn of u heeft nog andere vragen, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL