Klacht POSTNL: Pakket vermist

sad Niet opgelost
Michaelf

Zoveelste keer dat een pakket als afgeleverd geregistreerd is terwijl dit niet het geval is. Camerabeelden bevestigen dat de bezorger niet de straat is in geweest.

Het pakket als nog bezorgen en de betreffende medewerker aanspreken. Dit is niet de eerste keer dat een pakket vermist raakt.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U kunt het beste even contact opnemen met de afzender, die kan hier een melding van maken zodat we dit eens goed gaan bespreken met de bezorger. Dan gebeurt het hopelijk in de toekomst niet weer.

Michaelf
Er is nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Ik wil graag weten welke acties worden ondernomen , buiten de acties die ik samen met de verzender neem. Blijkbaar zijn er geen consequenties voor PostNL medewerkers als pakketten vermist raken.