Klacht POSTNL: Pakket vermist

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 358032
Gebruiker
Michaelf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoveelste keer dat een pakket als afgeleverd geregistreerd is terwijl dit niet het geval is. Camerabeelden bevestigen dat de bezorger niet de straat is in geweest.

De oplossing

Het pakket als nog bezorgen en de betreffende medewerker aanspreken. Dit is niet de eerste keer dat een pakket vermist raakt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U kunt het beste even contact opnemen met de afzender, die kan hier een melding van maken zodat we dit eens goed gaan bespreken met de bezorger. Dan gebeurt het hopelijk in de toekomst niet weer.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michaelf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Ik wil graag weten welke acties worden ondernomen , buiten de acties die ik samen met de verzender neem. Blijkbaar zijn er geen consequenties voor PostNL medewerkers als pakketten vermist raken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen