Klacht POSTNL: Pakket vermist

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 495919
Gebruiker
H. Hondorp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wat ik op 30-10-2020 heb ingeleverd is als vermist opgegeven.

De oplossing

De kosten van de inhoud van het pakket vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit mijn administratie blijkt dat het onderzoek naar de vermiste zending vandaag is afgerond. Hierover heeft u een e-mail ontvangen. Omdat de zending onverzekerd is verzonden is een schadevergoeding van de inhoud niet mogelijk. Wel zijn de verzendkosten vergoed. Ik zal voor nu uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Hondorp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet voor rede vatbaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen