Klacht POSTNL: Pakket verstuurd en niet geleverd. Zeer slechte reactie klantenservice

Klachtnummer
# 567355
Gebruiker
Gido
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket verstuurd en niet aangekomen.

De oplossing

Mijn pakket a €217,22 vergoeden
Post NL heeft het kwijt gemaakt
Niet meer tegen mij liegen en frauduleuze emails sturen vanuit de klantenservice

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit onze gegevens is gebleken dat er reeds onderzoek heeft plaatsgevonden naar het door u verzonden pakket. Mijn collega van de onderzoeksafdeling heeft u geïnformeerd over het onderzoek en de uitkomst hiervan. Mocht u nog vragen over het onderzoek naar uw pakket hebben, wil ik u aanraden deze te stellen door te antwoorden op de e-mail van mijn collega van de onderzoeksafdeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen