Klacht POSTNL: Pakket verstuurd en niet geleverd. Zeer slechte reactie klantenservice

Gido

Pakket verstuurd en niet aangekomen.

Mijn pakket a €217,22 vergoeden
Post NL heeft het kwijt gemaakt
Niet meer tegen mij liegen en frauduleuze emails sturen vanuit de klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit onze gegevens is gebleken dat er reeds onderzoek heeft plaatsgevonden naar het door u verzonden pakket. Mijn collega van de onderzoeksafdeling heeft u geïnformeerd over het onderzoek en de uitkomst hiervan. Mocht u nog vragen over het onderzoek naar uw pakket hebben, wil ik u aanraden deze te stellen door te antwoorden op de e-mail van mijn collega van de onderzoeksafdeling.