Klacht POSTNL: Pakket verstuurd naar België en met 4 dagen al retour ontvangen.

D. Schipper

05-03 Pakket verstuurd naar België
08-03 Pakket met onduidelijke/onleesbare reden retour ontvangen
Contact opgenomen met de geadresseerde met de vraag wat er mis kon zijn met het adres, het volgende antwoord gekregen:

I don’t understand, my address is correct.
You already sent me another item in February that arrived quickly.
I think the problem is Post NL.
I searched with tracking but unable to find package history.
Best regards,

Dit is mijn zoveelste klacht en hoop dan nu eens een keer op een snelle afhandeling.

Ik kan u foto's van het pakket mailen maar dit programma accepteer ze niet.

Restitutie van de verzendkosten (15,50 euro)

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket met een onduidelijke reden retour is gestuurd. Ik begrijp dat de geadresseerde heeft aangegeven dat het adres juist was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een onderzoek voor u opstarten om uit te zoeken wat er aan de hand is geweest en te bekijken of u in aanmerking komt voor een vergoeding. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding op dit moment verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is de naam van de geadresseerde en wat is zijn of haar volledige adres?
    - Wat is de inhoud van de zending en hoe was de zending verpakt? Ik ontvang graag een gedetailleerde omschrijving.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht. Eventuele foto’s kunt u later toesturen zodra het onderzoek in behandeling is genomen.

D. Schipper
    Verpakking: bruin doosje van 20 x 20 x 10 cm
    Groeten,
    Dirk Schipper.
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het sturen van de aanvullende gegevens.

Naar aanleiding van uw melding over het onterecht retour gestuurde pakket, heb ik een onderzoek voor u opgestart. De onderzoeksafdeling zal dit binnen 12 werkdagen oppakken en u een bericht sturen over de verdere afhandeling van het onderzoek.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.