Klacht POSTNL: pakket verstuurd via post.nl is zoekgeraakt !!

Klachtnummer
# 280424
Gebruiker
Elloroma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 02/10/17 heb ik in goede vertrouwen mijn pakket verstuurd vanuit Amsterdam naar een bedrijf in Rotterdam via post nl.

Volgens mijn barcode is het pakket bezorgd op 03/10/17.

Echter heeft het bedrijf nog niets ontvangen tot op heden helaas !!

Hoe is dat mogelijk?

Ik heb nu al meerdere keren telefonisch contact gehad met post.nl.

Iedere keer word mijn klacht in hun systeem gezet en weer en weer.
Dan weer mijn verzoek om uit te zoeken waar mijn pakket is gebleven. Deze wordt dan naar de onderzoeksafdeling gestuurd.
Maar nog steeds geen resultaat helaas.

Bij elk contact die ik neem, moet ik alles opnieuw vertellen.

Ik heb het idee dat ik van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd.

Post.nl is één van de grootste zendingsbedrijven in NL.
Hoe is het mogelijk dat het zeer onprofessioneel te werk gaat?
Er is zelfs geen mail adres om schriftelijk mijn klacht in te dienen.
De manager komt ook niet a/d lijn.

Eerlijkheid duurt het langst !

De oplossing

Beste post.nl

Ik heb nog steeds vertrouwen dat mijn pakket boven water komt zsm.

Ik ben een minima.
Er zit 1 winterjas in het pakket, die ik voor ruiling een andere maat via u verstuurd heb naar het bedrijf.
Nu, loop ik met een dunne zomerjas rond, terwijl het steenkoud is !!

Indien mijn pakket niet terechtkomt wil ik graag de waarde terug. Zodat ik een andere winterjas kan kopen.

Jas Euro 55,- + verzendkosten Euro 6,95 en telefoonkosten.

Ik hoop spoedig van u te mogen vernemen.

Alvast bedankt.

2 reacties

  1. Auteur
    Elloroma
    Datum
    Het is jammer dat er niet zorgvuldiger met de pakketten omgaat.

    Terwijl de klant ervoor betaald en vertrouwen heeft in post.nl

    Ik hoop op een positieve oplossing!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Boerleider,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een standaard pakket heeft verzonden naar Rotterdam. Deze is volgens onze informatie uitgereikt bij de geadresseerde maar niet ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent in deze situatie en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

    Ik zie dat mijn collega van het onderzoeksteam u vanochtend een e-mail terug heeft gestuurd. Helaas kan ik niets anders dan mij bij mijn collega aansluiten.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen