Klacht POSTNL: Pakket vertraging

Klachtnummer
# 335891
Gebruiker
Supatoll
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al sinds 27 november op een pakketje aan het wachten. Steeds een dag extra vertraging. Straks maar annuleren en geld terug vorderen?

De oplossing

Mijn pakketje gewoon versturen zoals het vermeld stond op de website. Binnen 3 werkdagen! Leuk dat jullie staking hebben. Maar val de ontvangers daar niet mee lastig.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Teunis,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over onze bezorgtijden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wegens de grote hoeveelheid aangeleverde pakketten, zijn een aantal pakketten vertraagd. Uw pakket valt hier ook onder. Er is dus geen staking, maar simpelweg een vertraging in de bezorging. Ik verwacht dat u uw pakket snel mag ontvangen. Als u aan het einde van de week uw pakket nog niet hebt mogen ontvangen, kunt u contact met ons opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen