Klacht POSTNL: Pakket vertraging

Supatoll

Al sinds 27 november op een pakketje aan het wachten. Steeds een dag extra vertraging. Straks maar annuleren en geld terug vorderen?

Mijn pakketje gewoon versturen zoals het vermeld stond op de website. Binnen 3 werkdagen! Leuk dat jullie staking hebben. Maar val de ontvangers daar niet mee lastig.

Geachte heer/mevrouw Teunis,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over onze bezorgtijden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wegens de grote hoeveelheid aangeleverde pakketten, zijn een aantal pakketten vertraagd. Uw pakket valt hier ook onder. Er is dus geen staking, maar simpelweg een vertraging in de bezorging. Ik verwacht dat u uw pakket snel mag ontvangen. Als u aan het einde van de week uw pakket nog niet hebt mogen ontvangen, kunt u contact met ons opnemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.