Klacht POSTNL: Pakket verwenen PostNL

Gebruiker1594959947

10-06-2020 07:11 The item has been processed in the country of destination.

Blijkbaar is mijn pakket aangekomen en zo opeens van de aardbodem verdwenen. Kunnen jullie mij a.u.b. vertellen wat er aan de hand is met mijn pakket?

LT097921530NL
7551AH

Jonny

Komen met een goede oplossing voor dit probleem, eventueel proces aanpassen om dit in de toekomst te voorkomen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U heeft het betreffende pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is logisch dat u zich afvraagt wat er met uw pakket aan de hand is. Volgens mijn informatie is uw pakket wel bij ons aangemeld geweest, maar vervolgens nooit fysiek aan ons overgedragen. De enige manier om erachter te komen wat er precies is gebeurd, is door een nader onderzoek te starten. Dat onderzoek kan alleen worden gestart via de afzender bij de postorganisatie in het land van herkomst. De reden hiervoor is dat de afzender met de betreffende organisatie een verzendovereenkomst is aangegaan. Daarnaast kan de afzender u als klant een passende oplossing bieden.