Klacht POSTNL: Pakket verzonden naar Malta, volgens postnl was dit met een looptijd van 5 tot 7 werkdagen. Echter nu een onderzoek van 3 maand?

Abel

Tijdens het afgeven en betalen voor de verzending van dit pakket is er nooit gesproken over een indicatie, en dat een eventueel onderzoek 3 maanden zou duren. Aan de telefoon wordt ik zeer onvriendelijk behandeld en wordt ik continue afgewimpeld met wacht maar 3 maanden. Hiernaast kan mij niets verteld worden waar het pakket is. Ze geven aan dat het nog in NL kan zijn, maar ook onderweg of al in Malta. Ze hebben geen flauw idee of het gevlogen is, gereden, of wat dan ook. Hoe kan het zijn dat een organisatie als PostNL geen idee heeft waar de pakketten heen gaan? Nog niet eens vanaf welk vliegveld wanneer een pakket zou gaan vliegen?

CC047680575NL

Bezorging van het pakket binnen 4 werkdagen.

Geachte heer Vegter,Spijtig te horen dat u niet tevreden bent. Ik kan mij voorstellen dat het u bij verzending niet is verteld, daar servicepoints hier vaak niet van op de hoogte zijn. Voor elk onderzoek geldt een andere termijn. In dit onderzoek zijn wij helaas afhankelijk van buitenlandse postorganisaties, dit maakt dat het onderzoek maximaal 3 maanden kan duren. Ik zie dat u e-mailconversatie heeft gehad met mijn collega. De laatste mail dateert van 3 maanden geleden. Er werd toen gezegd dat het pakket inmiddels was vrijgegeven door de Maltese douane. Ik kan u inmiddels vermelden dat het pakket afgeleverd is.Met vriendelijke groet,
    Mena
    Abel
    Beste, ik vind het nog steeds vreemd dat men bij PostNL geen idee heeft hoe, wanneer en waar een pakket het land verlaat.