Klacht POSTNL: Pakket verzonden nooit aangekomen afzender oplichter

NickD

Hallo,

29 maart is mijn pakket die de volgende dag zal binnen komen in de sorteerproces echter ging het dag later komen en nu staat er bezorgtijd onbekend. Ondanks hij verzekerd is verstuurd en met spoed nodig heb wacht ik inmiddels nog op mijn pakket track and tracé code is: 3SOPKC8221120 De casenummer is: 13423077 de afzender heeft mij namelijk overal op geblokkeerd en kan geen contact meer met hem maken. Zie ook dat er meerdere door hem zijn opgelicht en heb ook aangifte gedaan tegen hem. Wat ik niet begrijp is hoe hij gebruik kan maken over PostNL dat de pakket eerst is verzonden en geleverd zal worden en nu op deze manier nooit zal aankomen.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd om uw pakket te traceren, maar helaas is dit niet gelukt. Om er achter te komen waar uw pakket is, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Ik vind het erg vervelend dat u slachtoffer bent van oplichting. Helaas kan ik dit probleem niet voor u oplossen. PostNL Pakketten is alleen verantwoordelijk voor het bezorgen en niet voor de inhoud van de zending.
    Als de inhoud van de zending niet overeenkomt met uw verwachting, of u ontvangt geen zending, dan neemt u hiervoor contact op met de afzender. Als u er met de afzender niet uitkomt of u voelt zich opgelicht, dan neemt u contact op met de politie. Eventueel kunt u digitaal aangifte doen. Heeft u een aankoop via een handelssite op internet gedaan en bent u opgelicht? Via mijnpolitie.nl kunt u aangifte doen. PostNL speelt hier geen rol in.