Klacht POSTNL: Pakket verzonden op 17 april nog niet aangekomen (30 april).

sad Niet opgelost
Koen

17 april is een klein pakketje (studieboek) op de post gedaan vanaf mijn ouderlijk huis naar mijn studentenwoning. Daar is toen op gezet dat ik verhuisd ben met daarop het juiste (nieuwe) adres. Dit pakketje is echter nog steeds niet aangekomen.

Ik wil ofwel dat dit pakketje alsnog z.s.m. aankomt of dat de kosten hiervan vergoed worden.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een doorgestuurd poststuk nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht heb ik gemeld bij de sorteer- en bezorgafdeling en zal met de betrokken medewerkers worden besproken. Er zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging op uw adres. Ook zullen we onderzoeken of er in uw postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbeteringen doorvoeren waar nodig. Briefpost is niet verzekerd, ik kan u hierdoor helaas niet tegemoetkomen in de vorm van een schadevergoeding. Voor een oplossing raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender van uw zending. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Koen
Er is geen oplossing aangeboden.