Opgelost door POSTNL: Pakket verzonden04-06-2020 Tot op heden niet aangekomen in Polen/Poznan

angry Opgelost

Pakket verzonden04-06-2020 Tot op heden niet aangekomen in Polen/Poznan

waar is het pakket

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat uw pakket nog niet afgeleverd is bij de geadresseerde in Polen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is het pakket retour gestuurd en retour geleverd bij u op 12 juni 2020. Uit uw bericht maak ik op dat u het pakket niet retour heeft ontvangen. Als u het pakket niet retour heeft ontvangen zullen we een onderzoek moeten instellen om te achterhalen wat er gebeurd is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u bevestigen dat u het pakket niet retour heeft gekregen?

- Wat is uw e-mailadres?

R.Michalik-Langendam
    Geachte heer mevr./ heer, ik heb het pakket niet retourontvangen en ook geen briefje in de bus. Mijn email: mailto:theolangendam@kpnmail.nl. Volgens Uw track en Trace is het bij ons retour afgeleverd in Nederland 12-06-20 om 14 uur. Op dat tijdstip waren wij niet aanwezig.Ik heb ook een account Postnl aangemaakt. met alle info. De afzender van het pakket is mijn vrouw R.Michalik –Langendam

From: Klachtenkompas
    Sent: Tuesday, June 23, 2020 1:21 PM
    To: theolangendam@kpnmail.nl
    Subject: #456604: Je hebt antwoord op je klacht
    Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de status nogmaals voor u bekeken en ik zie inmiddels een update dat het pakket nog bij ons is en nog onderweg terug is naar uw adres. De eerder aflever scan is een foutieve scan geweest. Mijn excuses voor de verwarring.

U kunt de status in Track & Trace in de gaten houden en ik verwacht dat het pakket binnen een paar dagen alsnog bij jullie zal worden afgeleverd. De exacte reden van retour zal ook op het pakket vermeld staan..

R.Michalik-Langendam
Geachte Heer/Mevr, pakket 3SKABA6208430 uit Polen vandaag retour ontvangen. De inhoud is in orde maar doos zie afb met gat beschadigd. In Polen aangeboden niet thuis maar geen bericht in postbus. Ga pakket opnieuw versturen met Postnl bij Primera Nesselande. Wil graag tegoedbon van € 25 en nieuwe doos nr 5 €5? Tot nu toe geen reactie van U ontvangen over vergoeding van verzendkosten. Ik heb €30 euro aan u betaald en u heeft het pakket niet afgeleverd in Polen maar een volkomen uitgeleefde doos met een groot gat naar mij retour gezonden. Graag zo snel mogelijk Uw reactie over vergoeding of terugstorting van minimaal €30 euro, dan kan ik het pakket nogmaals naar Polen sturen.