Klacht POSTNL: Pakket via Aliexpress geeft aan dat het afgeleverd is aan mijn adres terwijl dit nooit gebeurt is. P

Klachtnummer
# 452807
Gebruiker
kikamaki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket via Aliexpress geeft aan dat het afgeleverd is aan mijn adres terwijl dit nooit gebeurt is. PostNL weigert hiernaar te kijken omdat het niet verzekerd is. dus wordt ik steeds van kastje naar de muur gestuurd.

Super frustrerend en slechte service.

De oplossing

Ik wil graag dat er een onderzoek gestart wordt en dat verantwoordelijkheid niet bij gelegd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen of een vergoeding te ontvangen. Ik hoop dat het pakket snel nog terecht komt of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen