Klacht POSTNL: Pakket via Aliexpress geeft aan dat het afgeleverd is aan mijn adres terwijl dit nooit gebeurt is. P

kikamaki

Pakket via Aliexpress geeft aan dat het afgeleverd is aan mijn adres terwijl dit nooit gebeurt is. PostNL weigert hiernaar te kijken omdat het niet verzekerd is. dus wordt ik steeds van kastje naar de muur gestuurd.

Super frustrerend en slechte service.

Ik wil graag dat er een onderzoek gestart wordt en dat verantwoordelijkheid niet bij gelegd wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen of een vergoeding te ontvangen. Ik hoop dat het pakket snel nog terecht komt of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Daar heeft u een overeenkomst mee.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.